Gå til innhold

vifte

Ranger emnet

kao

Anbefalte innlegg

tvile på at d e brytern.. vruke å være motstand på motorn som ryk.. har skjed før 2 gang på 740en min nå..såå funker bære på full guffe

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikkje d e motorn, men varme motstanden som sett på motorn.. motorn funke jo på full guffe så.. skift motstanden først :)

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

mest sannsynlig motoren ja.. men puss over sikringen i tilfelle..

vist sikkringen har dårlig kontakt vil vel ikke vifta gå i det helle tatt:rolleyes:

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoMan

vist sikkringen har dårlig kontakt vil vel ikke vifta gå i det helle tatt:rolleyes:

joda..

Alt mulig rart kan skje, via volvo 240 sin sikringsboks..

når noe ikke får skikkelig strøm, evnt står gnister i sikringsboksen (slik min gjorde), går det ikek helt bra :P

når det regnet, dauet bilen min om jeg brukte blinklys..

jeg byttet blinklys relè, pga sikringen så fin ut fra utsiden..

samme problemet..

jeg tok så ut sikringen og så den var irret.. byttet ut med ny, bøyde på holderene og vips!!

men.. må ta en "service" minst en gang i året på sikringene.. har lyst å bygge om til flatstift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki

har lyst å bygge om til flatstift.

Det har jeg også hatt i mine tanker.. om jeg gidder har jo nettopp bytta alt av ledninger i bilen fra lykten foran til lykten bak.:)

vet du noen plasset de selger flatstift sikringsholder med 16 sikringer finner bare med 8

Litt oftropic

jeg er medlem av din side :rolleyes: "volvoman" hva er passordet mitt tror jeg har prøvd alle jeg kan komme på.. kan ikke du sende det til meg på PM eller

eirnil@hotmail.com

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiv heller på en el vifte..

kan skrive under på at mye merklig kan skje med volvo og elsystem.

noen eks fra min: plutselig virka ingen lys mer bortsett fra park. alle sikringer var hele, og dagen etter virka allt igjen. skjedd en gang til men aldri mer.

no gjordings tull med baklyset gjorde at venstre blinklysbak lyste konstant, ingen bremslys fungerte, bryteren til tåkelysene lyste svakt og når jeg blinket til venstre blinket ikke blinklysene men slo fjernlyset av og på i blinklystakt..

på 245en nekter til tider vindusviskerene å slå seg av. kan være utrolig plagsomt.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nox

hiv heller på en el vifte..

kan skrive under på at mye merklig kan skje med volvo og elsystem.

noen eks fra min: plutselig virka ingen lys mer bortsett fra park. alle sikringer var hele, og dagen etter virka allt igjen. skjedd en gang til men aldri mer.

no gjordings tull med baklyset gjorde at venstre blinklysbak lyste konstant, ingen bremslys fungerte, bryteren til tåkelysene lyste svakt og når jeg blinket til venstre blinket ikke blinklysene men slo fjernlyset av og på i blinklystakt..

på 245en nekter til tider vindusviskerene å slå seg av. kan være utrolig plagsomt.

Snakker ha ikke om varmevifta? den er vel elektrisk den.:rolleyes:

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider