Gå til innhold

Lovlig burning/sladding osv?

Ranger emnet

Gulfgti

Anbefalte innlegg

Har idag mista lappen for å "sladde" 4 runder i en rundkjøring i halden, dette ble filmet å lagt ut på Fb som min eks gikk til politiet med å viste. Det ble da anmeldt og jeg ble fratatt førerkortet for uaktsom kjøring..

Skjønner sjøl at det var ulovlig og dumt gjort :L

Han var veldig hyggelig den fyren jeg snakket med i avhøret, han syns at jeg skulle bruke den tiden jeg var uten lappen til å samle en stor gjeng å finne ett sted det kunne gått an å hatt som vi kunne gjøre sånt lovlig så vi fikk herjet fra oss:)

Måtte da selvfølgelig stå for å finne sted, søke til kommunen osv selv.. Så sa han at jeg skulle komme tilbake til han å si hva jeg hadde fått til osv for å få det godkjent av politiet også :D

Har jo sett noen poster osv at det er sånt rundt om i landet, blant annet det her fra 07: http://www.bilforumet.no/andre_forum/biltreff-aktiviteter/173023-treff-med-lovlig-burning-torsdager-i-midt-norge-datoer-star-i-traden.html

Eneste gangen noe sånt er lovlig her i halden er jo på Veng-burninga som er i august på grensetreffet, men det er jo for lite.

Bør jo være i østfold ett sted da :D

Hva trur folk?

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo en liten ukjent bane i Østfold da, om du kjører fra Halden mot Rakkestad, og kjører noen km mot Særp ;) Der har du en liten plass som heter Rudskogen. Der bruker det å være bilkjøring i form av gatebil, trackday, bestemte merker, klubb kjøring osv osv ;)

Hør med Rudskogen om de vil hjelpe ungdommene i Østfold som sliter med tung høyrefot ;)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider