Snickern Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 (endret) HeiSelger en Kadett, det er satt inn en 2.2i som startet i fjord når jeg prøvde. Mangler radiator og girkassefeste. Mellomaksler følger med, men må kappes og sveises. Skulle ha den som isbil, men har ikke tid eller sted å kjøre lenger. Bilen står i Askim og kan besiktiges etter avtale. ikke strøken, men ypperlig til bilcross/isbil eller prosjekt.pris 8 000,- eller budLegger ut bilde snart, har det på tlfta kontakt på mail så sender jeg tlf nr Endret Februar 18, 2015 av Snickern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickern Skrevet September 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2014 Hei Har vist denne enda, skulle gjerne blitt kvitt den. minimum 3000,- kan sende bilder på mms. ta kontakt på mail så sender jeg tlf nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickern Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Her er det noen bilder, kan sende fler på mail. Bilen står i Askim. Byttes ev i kurrant RC el bil/utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickern Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2015 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg