kimzz Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 Hei! Har fått kjøpt meg ein 164 fra 73 med ein b30a i. Blir å lettrimme denne, men det vil bli eit langtidsprosjekt da penger ikke strekker til akkuratt nå :( Men planer kan eg vell lage!? Så eg har tenkt x3 dobble weber 45 gassere, k-kam, 2,5- 3" eksos og kansje litt planing/ porting. Kom med forslag, triks og tips viss dere har noen ideer :) lurer og på hva ca. pris på porting og planing er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 KG Trimning ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzz Skrevet September 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 KG Trimning ;) Har sett på den :) mye snacks der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg