Gå til innhold

Audi A6 Allroad 2001 modell - vanskeligsolgt og feil

Ranger emnet

Ulv78

Anbefalte innlegg

Hei

Dette er altså en 2.5 TDI

Holder på å selge en slik og det er jo ikke så enkelt :-(

Alle som kommer å ser på den har dømt bilen nedenfor og hjem før de har rukket å sett på den.

Fikk spørsmål om lyktespylerene at disse ikke fungerte, men mente det ikke var slikt på denne???

Spørsmålene mitt er: Er det xenonlys i frontlyktene på denne modellen? Er det lyktespylerene på denne modellen?

Det "piper" litt i turboen innimellom. Er dette et tegn på noe eller skal det være slik?

Takk:-)

Endret av Ulv78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke du bilen da? Da må du jo vite om det er lyktespylere på bilen. Se om du har noen firkanta deksler under lyktene, på frontfangeren. Har du det så er det lyktespylere. Og om det er xenon eller ikke ser du da du skrur på lyset. Om du har maks lys ved første sekund har du halogen. Bruker bilen tid på å "varme opp" lyset har du xenon

Vanskelig å si om turboen skal være sånn utifra det du skriver. Turboen lager så klart en suse lyd.

Og nei, er ikke enkelt å selge en 2.5TDI, mange sykdommer med de

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er klar over at det er mange sykdommer på de. Er jo fullt forståelig at folk er så negative når de kommer å skal se på den. Ikke rart når de får sin dose advarsler og i tillegg kan lese side opp og ned av det på nettet også. Klart folk er skeptiske da :-)

Javisst er dette min bil og ja det er firkantede ruter. Så da er det altså lyktespylere. Trodde dette bare var "blindruter" pga at en eldre bil ikke har lyktespylere, men hadde det ikke vært det hadde fangeren ikke hatt disse rutene da :-)

Vet at turboen skal suse litt, og det forklarte jeg også personen som prøvde den, men han stolte ikke på mine ord. Sikkert noe han har både hørt og lest da...

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider