Gjest Andeeh Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Jeg syns det var bra gjennomført slede, kult laga.. Forferdelig farge og webside puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Tina240 Det forundrer meg litt at ingen har kommentarer på hva som har blitt gjort med bilen. Syns det var drittøft med frontspoiler som kan justeres fra innsiden i hvert fall! la du ikke merke til at "takrennene" er fjernet? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 jeg synes bilen vart genialt KUL.....men jeg tror ikke jeg ha orket så mange timer fårr å få en slik bil...:) men men... det er alt etter hva man skal bruke bilen til..... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Vomaz jeg synes bilen vart genialt KUL.....men jeg tror ikke jeg ha orket så mange timer fårr å få en slik bil...:) men men... det er alt etter hva man skal bruke bilen til..... når noen har gjort noe før deg, er det mye enklere for deg å gjøre det. da slipper du research, ting som ikke passer, etc. 10.000 er nok å skrive med gaffel, ellers regner han med alt mulig tullball, som feks å sitte i bilen og sleike på dashboardet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 ja, du sier noe der. jeg liker at folk gjør slikt med bilen, men jeg sier at jeg ikke har kommet til å gjort noe slikt med bilen min...:) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Vomaz ja, du sier noe der. jeg liker at folk gjør slikt med bilen, men jeg sier at jeg ikke har kommet til å gjort noe slikt med bilen min...:) altså.. det er digg at han har fjernet takrennene.. jeg digger også fargen han har lakket chrommen i.. det er ikke helt sort, mer brunsort? litt sånn gjennomsiktig lakk på en måte. han hadde kjøpt den lakken på biltema sa han, når jeg spurte han for et år siden elns. men jeg fant ikke lakken i norge.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Det er gjort bra arbeid på den. Den hadde vært jævli fin hadde ikke den stripa over panseret vært der, øye lokk, vinge. Hadde blitt mye finere ellers tror jeg. Han har brukt mye tid istedet for å bruke penger da..Det er sånn det skal være! :) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Hm..leste først at han skulle bruke tid istedet for penger. Men så nå at han hadde brukt 115.000kr på de greiene..Så..det er 100.000 mer enn jeg hadde brukt Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg