Gå til innhold

Bøyer Meg I Støvet =)

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tina240

Det forundrer meg litt at ingen har kommentarer på hva som har blitt gjort med bilen.

Syns det var drittøft med frontspoiler som kan justeres fra innsiden i hvert fall!

la du ikke merke til at "takrennene" er fjernet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vomaz

jeg synes bilen vart genialt KUL.....men jeg tror ikke jeg ha orket så mange timer fårr å få en slik bil...:) men men... det er alt etter hva man skal bruke bilen til.....

når noen har gjort noe før deg, er det mye enklere for deg å gjøre det. da slipper du research, ting som ikke passer, etc.

10.000 er nok å skrive med gaffel, ellers regner han med alt mulig tullball, som feks å sitte i bilen og sleike på dashboardet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vomaz

ja, du sier noe der. jeg liker at folk gjør slikt med bilen, men jeg sier at jeg ikke har kommet til å gjort noe slikt med bilen min...:)

altså..

det er digg at han har fjernet takrennene..

jeg digger også fargen han har lakket chrommen i..

det er ikke helt sort, mer brunsort?

litt sånn gjennomsiktig lakk på en måte.

han hadde kjøpt den lakken på biltema sa han, når jeg spurte han for et år siden elns.

men jeg fant ikke lakken i norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort bra arbeid på den. Den hadde vært jævli fin hadde ikke den stripa over panseret vært der, øye lokk, vinge. Hadde blitt mye finere ellers tror jeg. Han har brukt mye tid istedet for å bruke penger da..Det er sånn det skal være! :)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider