tomeberg Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hei. Har nå vært på Møller etter at jeg oppdaget en ganske greit stor bensinlekasje fra en slange som går fra røret og til motor. Men det viser seg at denne slangen ikke lenger er å få tak i. Er det noen som har andre forslag? Legger ved bilder. Slangene jeg trenger i rødt. Slangene jeg trenger kommer etter de rørene. Siter 93' Audi Coupe Quattro 2,6l V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hos nærmeste hogger finner du nok slikt. Prøvd å sjekke konen og ettertrekke koplingene? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomLura Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 du kan jo spørre på TESS om de kan lage nye til deg :) Siter vw golf 1 cab 1.8 gti 1987 Audi coupe 2.6 v6 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomeberg Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Takk for godt forslag! :pray Siter 93' Audi Coupe Quattro 2,6l V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg