Hoghead Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg må etterhvert bytte xenonpærer på min Touran, skal vel neppe klage på levetida deres, siden de har stått på bilen og lyst siden den var ny. (bikka 160 000 km nå). MEN, dom er så forbanna dyre, mens Biltema har pærer som er mye rimeligere... Noen som har erfaring med Biltemapærene, levetid osv Det er jo litt jobb å demontere fanger og lampe for å bytte dem, så om Biltemapærene ryker etter en vinter så er det lite aktuelt for å si det mildt... Og MÅ man ned med fangeren for å bytte? Derom strides de lærde, var en mekaniker hos Møller også som var usikker på om det ikke gikk å skifte uten å demontere fangeren... Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Er dette faceliften eller første utgave av Touran? Vet ikke hvordan det er på faceliften, men første utgaven trenger du ikke ta av fangeren. Biltema sine D2S pærer fungerer helt greit, men jeg syns de er blitt litt svakere etter 1,5 år/40,000km. Nå skal det sies at det er fruen som bruker denne bilen, så jeg er ikke helt sikker. Men, jeg har ikke noe problem med å kunne anbefale de, syns 250kr for ei pære er vært sjansen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Xenonpære fra biltema på Touranen (04) til moren min å. Virker helt greit, lyser godt. Har ingenting å sammenligne mot, men veldig greit lys/lys bilde. Byttet pærene uten å demontere fronten. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ikke noe problem å bytte xenonpærene uten å demontere noe som helst ja. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Det er gull, men hvordan? Trangt som f der bak... Det er før facelift ja (samme front som Caddy) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Trangt ja, umulig nei :) Gjort det flere ganger på samme bil :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg