Gå til innhold

Golf Instrumenter

Ranger emnet

banybakke

Anbefalte innlegg

Originally posted by banybakke

Takk skal du ha

ingen årsak, han har laga disse til meg, vet ike helt om jeg vil ha det slik ennå, så jeg har ikke bestilt de!

Planen var egentlig å ha GT diffust i bakgrunnen, meeen... viste seg å være vanskelig å finne den rette fonten!

Uten_navn_3.bmp

Ble litt dårlig kvalitet på dette bildet, men skivene er i sølv med lilla skrift, dette er et test bilde jeg har fått tilsendt!

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en PM hvis du plutselig skulle komme over en font som var slik diffus da (hvis du skjønner hva jeg mener da?),

Klarte nemlig ikke forklare det godt nok til han typa som lager skivene... Og det er det jeg egentlig vil ha!:(

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Logico

ingen årsak, han har laga disse til meg, vet ike helt om jeg vil ha det slik ennå, så jeg har ikke bestilt de!

Planen var egentlig å ha GT diffust i bakgrunnen, meeen... viste seg å være vanskelig å finne den rette fonten!

Uten_navn_3.bmp

Ble litt dårlig kvalitet på dette bildet, men skivene er i sølv med lilla skrift, dette er et test bilde jeg har fått tilsendt!

Er det helt nye skiver, eller er det bare klistremerke man klistrer på dei gamle skivene ?

Mvh

Marius alias tenic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

viss du skal ha det mer diffust så må han jo blande mer gråtone i GT lillaen viss du missforstår meg rett :p

Hadde jeg ikke tenkt på, skal høre med han om det gå an og gjøre det på den måten!;)

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tenic

Trur klistremerke blir jalla... e nok bedre å kjøpe nye skiver, om dei er litt dyrere..

jaja... Ska ta bilde jeg etter at de er montert!

Prøver heller ut noe i akkurat den fargen og

stilen jeg vil ha... til 250kr...

Enn å kjøpe kjedlige hvite standard skiver som alle har, til nesten 3 dobbel pris!;)

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider