Dawg Dee-Lux Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Jeg har sett litt på bildene av Rolls Royce 100EX, og dette er i aller høyeste grad et motorkjøretøy for de vel informerte. Det er bare en ting som skurrer litt her, hvorfor er Rolls Royce logoen på grillen i Rød? Jeg vet at den var det før, og etter sigende ble den farget svart etter at Sir Henry Royce døde. Kanskje er 100EX en tribute til Sir Henry Royce, og en melding om starten på en ny epoke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Kunne ikke brydd meg mindre :D Men når jeg ser den tenker jeg at det var sånn de skulle laget grillen på Phantom. Da hadde den vært mye penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 De lyktene ødela hele fronten spør du meg... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 den nye rolls royce'n som BMW har laget er bare helt sinnsyk stygg, de har ødelagt hele bilen, den var jo sååå pen før BMW begynte på denpuke puke og den 100ex var enda styggere, menmen Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg