Sondre Tolnes Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hei hei jeg har en volvo 240 90mod.. som det her om dagen det begynnte og lyse på lamda lampa i dashbordet=S jeg har lite erfaring med bil og mekking av den,, men litt kan jeg,,, men dette blir et nytt kapittel for meg.. Hva skyldes at den har begynt og lyse? hva skal jeg gjøre for å få fiksa denne ? :jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Du må få lest ut feilkoder. Disse bilene har en egen boks i motorrommet hvor du kan blinke fram feilkoden. Om du ikke er sikker på hvordan du gjør dette så bør du få noen til og hjelpe deg med det :) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg