Mr.O Skrevet Oktober 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 hei! eg har ein peugeot 406 1,8 sannsynligvis ein 97 mod, men spørsmåle mitt e om det går an sette i ein v6? eller noke anna som får den til å sparke fra litt bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Det vil være mer fornuftig å kjøpe en bil med v6. Motorendring er mye jobb, og som regel vanskelig å få godkjent på nyere biler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.O Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2013 På 10/10/2013 den 3:16 PM, JChE skrev: Det vil være mer fornuftig å kjøpe en bil med v6. Motorendring er mye jobb, og som regel vanskelig å få godkjent på nyere biler. ok, skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Finnest bolt on turbokit til 1,8 literen da. Men hvor bolt det er veit jeg ikke. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg