gomoz Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg min første bil, og har et lite problem med den, vil si at jeg har ganske lite peiling på bil så beklager vis det er noe dere ikke forstår. Audi'en er en A4 1,8 Turbo Quattro 2001 mod med 240 HK. Det er byttet turbo (KK04), dyser, frontmontert intercooler og mappet på EStuning i Trondheim. I tuningpapirene så står det at avg trykk er på 1,2 bar. Når jeg drar på så peaker den til 1,4 - 1,6 bar og drar som bare det, men etter noen drag så virker det som den går i nødmodus eller noe sånt. Da ladder den på 0.1 - 0.3 bar. Etter et lite kvarter, så kommer den seg igjen. Vet at 1,5 bar er mye, så skjønner at den kan gå i nødmodus. Noen som har tips til hva dette kan være? J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Går den fra 0.1 -0.3 bar og tilbake til 1.5 uten at du stopper motoren i mellomtiden? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomoz Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Ja det vil jeg tro at den gjør. Går også tilbake etter jeg f.eks stopper å slår av motoren i 2 minutter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Dersom redusert ladetrykk er en følge av 'limp-mode' så vil det bli resatt om du stopper motoren (slår av tenningen). Er ikke dette som er tilfelle dersom det 'går seg til' av seg selv. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg