MrTiger Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har byttet bremseklosser bak og forran samt bremsskiver bak. Merker at bremsepedalen siger inn når jeg bremser når bilen er igang, er dette normalt? Når jeg trykker inn bremsepedalen når motoren er av siger ikke pedalen. Prøvde å lufte bremsene bak da stempelet hadde godt ganske langt ut p.g.a veldig slitte klosser, men det kom ikke noe luft ut der. Husker ikke hvordan bremsepedalen fungerte tidligere:) Håper noen kan hjelpe meg. Er en touran 2009 mod, reg første gang i 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg synes mange nyere biler oppfører seg slik - at det virker som pedalen siger for langt inn når du prøver den med motor i gang mens bilen står stille. Prøv hvordan den bremser i vanlig bruk - når du kjører. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg