Lekrot Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hei, sidespeilet på sjåførsiden er knust og Møller skulle ha 900kr for nytt speil (kun speilglasset med varmekabler). Jeg regner med at man kan få dette til en brøkdel av prisen på nettet og i tillegg få det levert hjem i postkassa, men hvor lønner det seg å bestille ? Jeg ser de har mye på ebay.uk til ca 10 pund, men jeg vil helst unngå et jallaprodukt og hvis det går an å bestille originale vw deler så hadde det vært fint (det er han som kjørte på bilen min som stod parkert som skal betale). Noen tips ? -Torkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Mange av de billig speilglassene på ebay er av dårlig kvalitet. Faren min kjøpte et sett, og nå etter 1års tid så begynner glasset å "bli borte". Ser ut som det er lakkert på. www.bildeler.no skal ha ca 300kr speilet. Spørs hvilken bil du har da. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lekrot Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Oops - glemte å si at det var en VW Touran (2006 med varmetråder i speilet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 M/Varme og vidvinkel Venstre foran Dette speilglasset er med varme og asphærisk vidvinklel - 279kr Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lekrot Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Tusen takk! Bildeler.no var et godt tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Kan tilby et originalt speil for ca 350-500kr (det finnes flere versjoner så jeg må ha registrerings- eller understellsnummeret for å sjekke). Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg