Gå til innhold

bilen bunnet... justerbart senkesett?

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

Originally posted by mjepson

selger FK Highsport til 480 € inkl shipping på ebay.de (nytt).

Noen som har erfaring med dette senkesettet? Det er hakket over FK AK senkesettet som er fk sitt billigste...

Første som FK kom med var Highsport, bruker Sachs dempere. AK vil du ikke ha

Buy cheap, buy twice

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik går jeg fram:

finn en artikkel du vil ha... send email til selgeren og spør om han shipper til norge og hvor mye det koster. får du svar så byr du på auksjonen ( du kan sette maks beløp ) og vent å se... alle byr helt i slutten av auksjonen så det er smart å vente. Når du vinner så får du diverse tyske email , send mail til selgeren og spør etter BLZ og IBAN kode og totalbeløpet du skal betale... så når du får det overfører du pengene....

spør også om dem kan merke dem som "gift" og si at verdien er under 1000 kr... da slipper du mva... det er ikke toll på bildeler.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det varierer, men som oftest går det greit. Har hatt problemer med felgene jeg kjøpte, har bare fått 2, venter fremdeles på de 2 andre... sier han har sendt dem, men pakkseddelnummeret er feil så jeg klarer ikke trace på internett... og når jeg sender mail så får jeg svar etter 1 uke...

Så et lite råd er å prøve å oprette kontakt på forhånd og se om hvor fort og hvor gode svar du får. Jeg skriver lange mail til han med felgene og får tilbake en setning på tysk... ikke så veldig bra.

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

slik går jeg fram:

finn en artikkel du vil ha... send email til selgeren og spør om han shipper til norge og hvor mye det koster. får du svar så byr du på auksjonen ( du kan sette maks beløp ) og vent å se... alle byr helt i slutten av auksjonen så det er smart å vente. Når du vinner så får du diverse tyske email , send mail til selgeren og spør etter BLZ og IBAN kode og totalbeløpet du skal betale... så når du får det overfører du pengene....

spør også om dem kan merke dem som "gift" og si at verdien er under 1000 kr... da slipper du mva... det er ikke toll på bildeler.

Litt merkelig dersom de stopper en pakke med splitternye senkefjærer og det står gift og under 1000kr i verdi

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal ikke de bry seg om :)

felgene mine (de to jeg har fått) ble ikke stoppet, har ikke betalt noe som helst for å få de inn til norge. Gikk og hentet dem når jeg fikk seddel i posten fra tollpost.

Dette er jo eneste erfaring jeg har med ting over 1000kr i verdi...

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider