Jarl K Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Heisan alle. Har en Rekord C med ikke fullt så bra veiholdning... Fjærene er bra, og nye dempere rundt om. Siden jeg ikke vet bedre, må jeg jo spørre; går det an å montere Wattlink og vil jeg merke noen forskjell? Den ser jo ganske grei ut å snekre sammen selv, men er det noen form for justering å ta hensyn til her? Det er jo allerede et stab stag originalt på den, men synes det er lite virkning fra dette. Alle råd åssen å få bilen stivere mottas med takk. Er ikke det at jeg skal kjøre så forbanna fort, men liker bare å ligge klistra i svingene da...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 4-link og wattlink vil gi bedre stabilitet på bilen din, men det er litt arbeid å bygge det skikkelig... det letteste ville være å montere et tjukkere stivere stabstag. regner med det fra rekord diesel er noen mm tjukkere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 4 Link er håpløst å kjøre med på gata! Har det på rallybilen min! Bruk et panhard-stak! Funker fett det liksom! Det er et bankers tips! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by pedern 4 Link er håpløst å kjøre med på gata! Har det på rallybilen min! Bruk et panhard-stak! Funker fett det liksom! Det er et bankers tips! hvis du mener det er håpløst å kjøre med på gata så ere nok feil satt opp eller feil bygd(eller begge deler)... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Bygget at Clarks & Simpson i England! De som bygger WRC bilene til Ford? Dette er også en ford! Neppe feil satt opp! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 rart att du er den enste jeg har hørt som klager over att det er ett problem å kjøre med på gata da... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Det kan jo ha en samenheng med at det er en fulblods rallybil med slipperfjerer 4 link , watlink og panhard da! men det er bedre uten sånn comfortmessig! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.