reza karimi Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hei folkens Bagasje døren på min passat (2006 1.9 TDI) går ikke i lås. Noen som vet, eller har en god ide hvor jeg skal lete etter synderen? Møller vil sikkert ha tusen lapp for å gidde å titte på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hører du det skjer noe bak i der da du låser dørene? En annen ting du kan gjøre er å skru av bakluke trekket og se over de armene der. En av de armene er kjent for å være dårlig. Så hvis den armen har knekt, eller om feste på armen har knekt er det bare å kjøpe ny arm og bytte. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hører du det skjer noe bak i der da du låser dørene? En annen ting du kan gjøre er å skru av bakluke trekket og se over de armene der. En av de armene er kjent for å være dårlig. Så hvis den armen har knekt, eller om feste på armen har knekt er det bare å kjøpe ny arm og bytte. Ikkeno mekanisk overføring, alt er elektronisk. Somregel er kontakta i låsekassa irra opp, eller selve låsekassa er defekt. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ikkeno mekanisk overføring, alt er elektronisk. Somregel er kontakta i låsekassa irra opp, eller selve låsekassa er defekt. Joda, men sitter det ikke en liten arm fra den elektriske delen til låsen? Synes jeg husker det. Kan være en annen bil jeg blander sammen nå Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Du blander nok sammen med en annen bil. Både låsekassa og trykknappen er elektriske. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reza karimi Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Du blander nok sammen med en annen bil. Både låsekassa og trykknappen er elektriske. Takk for svar folkens Har snakket med møller. de mener at det er låsekassan, altså det er et eller annet mikro greia inni i låsekassan som pleier å være synderen. da må hele kassan byttes. koster egentlig ikke skjorta 600-700 kroner. men litt usikker om hvordan jeg skal forsikre meg at det er den som er synderen for jeg kjøper og bytter'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passeliglat Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg