sikke Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hei, Dere som er lykkelige eiere av Caliber, er dere generelt fornøyd med bilen? Har ikke fått prøvekjørt Caliber ennå, men synes bilen ser tøff ut og vurderer å finne en i nærheten for prøvekjøring... I den forbindelse så håper jeg noen har mulighet/lyst til å gi meg noen tilbakemeldinger....på spørsmålene mine. :D Hvordan er 2 literen til VW i denne bilen kontra 1,8 literen (kjører en 1,9 tdi 115 hk til vanlig)? Får dere varme i kupeen på kalde vinterdager med 2 literen? Innvendig plass? er nesten 1,90 lang, vil det være plass bak rattet..? Ser rundt om at det klages på hjulstøy og "billige" og dårlig tilpassede paneler innvendig, teknisk ellers? Tanken min er at dette hadde vært en tøff nr. 2 bil til og fra jobb...til en fornuftig pris (2007 mod). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg