Gå til innhold

Ny stereo + "Hva er i hattehylla mi" peugeot 306

Ranger emnet

Grimslabben

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nå fått meg en 2004 peugeot 306 

først når jeg fikk bilen ser jeg fort at hattehyllen ikke er helt orginal. om en så kan si. 

Her står nemlig dette skrud fast.

post-146952-0-21697900-1382466355_thumb.jpg

dette er da, (tror jeg) subber. de er ikke åpene oppå de er kun merket med:

7911.CF

ind.A

og har denne pluggen.

post-146952-0-39793200-1382466362_thumb.jpg

men jeg ser ikke noen hunkjønn noe sted. men har ikke tatt av paneler enda for og se etter den.

Så, Jeg ønsker meg ny sterio. krav, USB så jeg kan spille av fra iphone. den må også funke med display/kjørekomputer og ratt kontroll + den bør kunne drive høytalerene bak.

hvordan kan jeg få til dette?

På forhånd takk for hjelpen.

Håkon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke subber, men full-range høyttalere :)

De kan drives av en hvilken som helst spiller! (Kablene ut fra spilleren har antakeligvis samme farge som dem i hattehylla - Standardiserte fargekoder).

Så her kan du velge og vrake fritt i spillere og annet utstyr. Om du ikke er komfortabel med installasjoner selv, kan du kontakte lokale bilstereoinstallatører :)

MEN, du kommer aldri til å finne en uoriginal spiller som fungerer med multifunksjonsratt og slikt.. :)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du få multirattet ditt til å fungere med ny spiller, men du trenger da en overgang: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1077_1088/products_id/6432

Pioneer og alpine har de beste spillerene ;)

Kult!

Hvordan vil dette da fungere opp mot display og kjørekomputer? vil alt funke som normalt med radio og cd? vil kjøre komputeren fortsatt vises? osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider