whoossh Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Noen som har noe erfaring med de hks,blitz,greddy og gudene vet,tenkte på hvordan de var med filtrering? Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Hvis du søker litt på forumet ( Jeg gidder ikke..) finner du en link til en test som ble gjort med K&N, Apexi, Blitz (stålfilter) og et foam filter fra HKS eller.no. Foamfilteret kom dårligst ut på filtrering. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 ok takk tenkte ikke så langt jeg! :rolleyes: Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 I den testen var det apexi filteret som kom best ut på filtrering, bare til opplysning.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Nå koster jo Apexi filteret 3 ganger så mye som et KN filter da så en får vurdere hvor mye en vil legge i det. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg