salomonseen Skrevet Oktober 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Jeg har 4 stk 18", ET 35 5x100 som jeg vil bli kvitt. Uten dekk, da disse var nedslitte og ferdige. Har kjørt med 215-35/18, noe som passer fint. Har blitt brukt på 1998 Golf IV, passer bra på bilen. Pris, gi bud. Send gjerne mail til andreas.samuelsen@hotmail.com. Disse går billig! (link til der de er kjøpt http://www.felgimport.no/wip4/product_detail.epl?id=2637157&cat=13314&brand=1081&model=1422&type=2093&size=18, bildene på nett lyver litt om fargen. De er helt svarte, med speilblank chrome kant. Kanten kan byttes ut og) Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet November 3, 2013 Rapporter Share Skrevet November 3, 2013 usikker på bud, har du en pris bak i hodet ditt?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet November 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2013 Halv pris av nypris :) Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet November 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2013 Opp, går for 3500 Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2013 Hei, Har nå vraka Golfen, og kjøpt meg V70. Er da ute etter og bytte disse felgene med noen 18" med boltsirkel 5x108. Kan betale mellomlegg om det er nødvendig! Sitter nå splitter nye dekk på 18" jeg selger. Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Opp! Går grisebillig da jeg ikke får brukt de.. Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Opp! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46034972 Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg