olechr89 Skrevet Oktober 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Hei, Jeg prøver å få tak i en ny fordelingskasse til en Suzuki Ignis 2004 1.3 4x4 (m/ manuelt gir). Dette skal jeg bestille fra utlandet siden det er billigere. Er det noen som vet hva fordelingskasse kalles på engelsk? Har forsøkt å søke etter dette på google men har ikke hatt noe hell enda. Også til slutt; hvis noen har tips til seriøse nettsider i utlandet som kan selge denne delen så hadde det vært til meget stor hjelp. - Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet November 3, 2013 Rapporter Share Skrevet November 3, 2013 Heter ikke fordelingskasse 'transfer gearbox' eller bare 'transfer box', da? Noen får korrigere meg om jeg tar feil. Vet dessverre ikke om noe sted som selger deler til Suzuki Ignis spesielt. Vær obs på fraktkostnader. Hvis du ikke bor alt for langt fra svenskegrensa, kanskje bildelsbasen.se kan være til hjelp? Mvh Movikon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg