Gå til innhold

Park og grøft til Audi A4, S4 8E Quattro 2005 mod

Ranger emnet

Satin

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kikket en del på eBay og finner ikke det jeg er på jakt etter. Skal ha nye park og grøftelys til bilen, parklysene mine har sluttet å funke. Kjøpte nye pærer på Bilextra som skulle passe, men lysene blinket og ville ikke slutte å blinke, så regner med at de ikke passet? Husker ikke eksakt hvilke pærer det var, men kan sjekke det opp visst det er relevant.. Hvilke pærer som skal ned i husker jeg heller ikke, men skal ut i bilen straks så kan sjekke da, ligger i hanskerommet. 

Jeg skal ha LED lys og ikke ulovlige, blærete xenon lys. Finner ikke lovlige lys på eBay, står alltid at lysene ikke egner seg på offentlige veier, bare på "show"...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av LED lys til park og grøftelys er vel så og si ulovlige dem å. Men de er bedre å møte på, enn xenon lys. 

Lykta er godkjent med halogen, og da skal man ha halogen der. Setter man i noe annet, gjelder ikke godkjenninga på lykta. 

Om du kjøper LED pærer et annet sted, gjerne litt bedre kvalitet enn de på bilxtra og biltema + canbus pærer så vil du ikke få det problemet. Problemet med blinkende pære er nok fordi dem trekker så lite strøm at bilen tror at pæra er defekt. Så ta en tur på ebay, bestill opp noen "no error", "canbus" pærer så er nok problemet løst

Jeg har kjøpt opp mange typer LED pærer og er veldig fornøyd med disse. Montert dem i flere biler, og ingen har hatt problem. De nyere type LED pærer med store LED lys "plater" eller de CREE lysene som skal lyse så godt har jeg dårlig erfaring med. De blir veldig veldig varme, og blir fort ødelagte. 
http://www.ebay.com/itm/4x-Canbus-Error-Free-T10-194-W5W-Turn-Tail-led-9-5050-smd-BMW-Benz-W204-White-/290925313764?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43bc7ffee4&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/2x-No-Error-white-H11-LED-Fog-Light-Bulbs-For-BMW-530i-2002-E39-5-series-bright-/190874058298?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c70fafe3a

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider