audi olsen Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hei! Har problem med min audi a6 2.5 tdi 02 AKE. Får ikke varme i kupeen, men temperaturen er normal 90" også under kjøring. Kan det være tett varmeregister. Hvis jeg slår av og på varmeapparatet, så kommer det varmluft i en liten stund. Blir varmt med webastoen. Har tengt og flushe kjølesystemet , da det ser ut til at det noe grumset kjølevann. Håper noen kan hjelpe meg! På forhånd takk! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Det er nok så godt som tett varmeregister ja. Og hvis du skal flushe det - jo før jo bedre. Det er mildt sagt et helvete å bytte dette på Audi, hvertfall A4/A6 fra 95-2002. Skulle nesten tro at dem bygde bilen rundt varmeregisteret. Flush ASAP! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi olsen Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Det er nok så godt som tett varmeregister ja. Og hvis du skal flushe det - jo før jo bedre. Det er mildt sagt et helvete å bytte dette på Audi, hvertfall A4/A6 fra 95-2002. Skulle nesten tro at dem bygde bilen rundt varmeregisteret. Flush ASAP! :) Ok,tusen takk for raskt svar! skal flushe systemet i morgen! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi olsen Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ok,tusen takk for raskt svar! skal flushe systemet i morgen! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi olsen Skrevet November 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Fortsatt kaldt i cupeen! -Har flushet systemet, termostat ok. -sjekka slanger inn torpedovegg, spylt i gjennom. sjekket etterpå begge slangene er varme til varmeregisteret Er det noen som vet hvordan og hvor man finner servo motorene på varmeapparatet? Må for eksempel hele midt konsollen demonteres? Mvh Jan Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Det er mildt sagt et helvete å bytte dette på Audi, hvertfall A4/A6 fra 95-2002. Skulle nesten tro at dem bygde bilen rundt varmeregisteret. På A6 C4 (1991-1997) er det en enkel jobb, en del verre på de resterende modellene. På den annen side - finn en bil der dette er en enkel jobb ;) audi olsen reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Har du lest ut feilkoder på klimaanlegget? 3, 4, 5, 6 og 7 er servomotorer for varmeapparat, derav er 5 og 6 temp-reguleringsspjeld for fører- og passasjerside. audi olsen reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi olsen Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Hei! Har ikke fått lest av feilkoder, men har akkurat demontert hanskerommet og det ser ut til at servoene virker. skal bestill time på verksted i morgen for avlesing av feilkoder på klimaanlegget. takk for fin tegning og svar! Mvh Jan Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi olsen Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2013 Har bytta varme register, noe som gikk veldig greit til tross for at jeg gruet meg for dette! Det var ikke så vanskelig som jeg trudde! Så nå det er varmt og godt i min Audi! God Jul og god nytt år alle sammen!!!!!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg