danieljensen Skrevet November 1, 2013 Rapporter Share Skrevet November 1, 2013 Hei! Kjørte min audi a4 1.8l forleden og merka at tempraturen steg til 105-110. jeg stoppet med en gang å så at vannet kokte i eksansjonstanken! Varmeapperatet blåste kaldt/lunkent så jeg rev ut termostaten for å sjekke om det hjalp, og det gjorde det vell egentlig.. nå viser den 90 grader men det bobler og styrer i tanken enda.. så jeg tenkte at det er toppakninga som har gått, men kan ikke se noe vann i olja eller eksosen, heller ikke noe i frostvæska.. Noen som vet hva dette kan være? evt hatt samme problem selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 1, 2013 Rapporter Share Skrevet November 1, 2013 Defekt vannpumpe. Napp av den lille slangen som går inn på ekspansjonstanken. Kommer det vann ut av den når bilen går på tomgang? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljensen Skrevet November 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2013 Ja, det bobler og styrer selv når vannet ikke er varmt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 7, 2013 Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 Ville sjekket om noen av slangene er tett, spessielt de to inn til varmeapparatet siden du har dårlig varme. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Luft i systemet? Får du luft i systemet, så koker det utrolig fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg