salojavi Skrevet November 5, 2013 Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 På min 406 begynte ABS lampen og lyse. Noen som har erfaring med hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Skrevet November 5, 2013 Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Er ikke heelt sikker. Men av min erfaring så skjedde det meg en gang. og da skjedde det når sensoren gikk bak:) abs sensoren altså:)eller kanskje abs ringen har gått:/ (Er ikke så veldig erfaren altså) men prøver og hjelpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet November 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Hei Takker for svaret, da skal jeg prøve å undersøke dette nermere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet November 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 Hei Når jeg kjører så blir lyset borte noen ganger. Men om jeg stopper bilen og starter og kjøre igjen så tenner den og da kan det gå lang tid før den evnt slukker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 ABS ringen sitter på rundt ytre drivknute foran og på navet bak, kan løsne/sprekke. Bak må du ta av skiva/trommelen for å se ringen. Kan være en sensor og. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salojavi Skrevet November 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Hvordan kan en sjekke om det er sensor feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg