Gå til innhold

Kosei "mesh" 7x16 med dekk

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Flasher

så hva er boltsirkelen for å bruke 4 bolt?

Det er jo ikke felgene hans det er bilde av.. De på fotoet har boltsirkel på 4x100/4x108 hvis jeg ikke tar helt feil.

Og når han sier felgene har 5x100 så passer de IKKE på 4x100 eller 4x10 eller hva det måtte være...

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Jøss, tatt på deg sjarmørskoene i dag?

Var fredag. Var dritt lei. Bare ventet på at jeg skulle bli ferdig på jobb. You know :) Og aldrig vært kjent for å ha masse tolmodighet med folk eller ting. shit happens. samme kan det være. er en som har fått kjøpt seg 4stk strøkene felger med dekk grisebillig -- eofd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HINT.

Diverse folk av lav IQ tror jeg er en butikk som skal drive masse service ovenfor dem som kunder. Mens andre folk med litt høyere IQ gidder å ta kontakt med meg selv, istedenfor å sitte hjemme og vente seg at jeg skal gjøre alt for dem. For de skjønner at 2000 kr for 4 strøkene felger med dekk er grisebillig. Så da ender de med litt høyere IQ opp med 4 grisebillige strøkene felger med dekk, mens de med litt lavere IQ sitter igjen å syter.

HINT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

HINT.

Diverse folk av lav IQ tror jeg er en butikk som skal drive masse service ovenfor dem som kunder. Mens andre folk med litt høyere IQ gidder å ta kontakt med meg selv, istedenfor å sitte hjemme og vente seg at jeg skal gjøre alt for dem. For de skjønner at 2000 kr for 4 strøkene felger med dekk er grisebillig. Så da ender de med litt høyere IQ opp med 4 grisebillige strøkene felger med dekk, mens de med litt lavere IQ sitter igjen å syter.

HINT.

Du har ikke oppgitt noe telefonnummer.

Jeg har sendt 3 PM til deg.

Hva er det DU syter for ?

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Du har ikke oppgitt noe telefonnummer.

Jeg har sendt 3 PM til deg.

Hva er det DU syter for ?

Den "her er nummeret mitt, RING MEG! så skal jeg se om jeg gidder å kjøpe dem" holdninga....funker ikke. For 2000kr så gidder jeg ikke gjøre det til en jobb for meg selv.

Syter? Er deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider