Ctrl+Alt+WD40 Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Hei!Mazdaen min styrer av seg selv til høyre og har voldsom torque styring til høyre også. Jeg vet at tårnlageret mitt er gått til faens fordi det knaker og smeller når jeg svinger, så er det derfor den styrer eller kan det være feil camber?Senket 40mm hele veien rundt om det har noe å si. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Vært på 4hjulskontroll etter at du har satt på senkesettet da? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ctrl+Alt+WD40 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Ja, forrige eier hadde fått det gjort. Har ikke spesielt lyst å gjøre det igjen før jeg har fått byttet tårnlagerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg