Gå til innhold

Bilen nærmer seg ferdig nå...

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

syns du bør fjerne dørlistene helt..

litt jobb med å sneise de små hullene men hva glør man ikke for å ha en clean lock..

ende rørene bør du bytte ut i et "flatt" rør.. hvist du skjønner hva jeg mener.. ser litt mer ut som det er org en de to runde du har..

er liksom gått litt ut på dato..

og hold deg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unda sota ruter det hører ikke hjemme på den bilen.. nesten som å parra en hund og en katt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vw_power

syns du bør fjerne dørlistene helt..

litt jobb med å sneise de små hullene men hva glør man ikke for å ha en clean lock..

ende rørene bør du bytte ut i et "flatt" rør.. hvist du skjønner hva jeg mener.. ser litt mer ut som det er org en de to runde du har..

er liksom gått litt ut på dato..

og hold deg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unda sota ruter det hører ikke hjemme på den bilen.. nesten som å parra en hund og en katt

Takk for tips.

Men dørlistene skal få være akkurat der dem er. Syns ikke dem gjør noe. :)

Hva mener du med "flatt" rør på enderørene? :rolleyes:

Skal ikke ha sota roter. Regner med du tenker på så svarte ruter at man ikke ser inn? Det skal jeg IKKE ha.

Noe jeg derimot SKAL ha er LYS toning. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

tror han mener flatt ovalt enderør..noe jeg synes ser rett og slett helt forj****** ut,,

tror vi deler den samme smaken på det stig ( håper i allefall det ) :)

mvh fredrik

uten tvil. JALLA! :D

Originally posted by skoTner

Angående facelift-lyktene dine... Byttet du selv? Og evt. hvor stor var jobben?

Jepp jeg skiftet dem selv.

Ikke store jobben. Bare husk at du må skjære av HELE kanten rundt blinklysene. ALT må vekk.

Står en tråd om dette på forumet her et sted hvordan det skal gjøres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ikke mye å pirke på her, nydelig gjennomført å chromekappene var nesten en must:) Skal du fullføre med S4 emblem i grillen oxo eller er du av den som ikke liker det?

Anyway... looks nice!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider