Gå til innhold

Bilen nærmer seg ferdig nå...

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Originally posted by ArraKiss

Ikke mye å pirke på her, nydelig gjennomført å chromekappene var nesten en must:) Skal du fullføre med S4 emblem i grillen oxo eller er du av den som ikke liker det?

Anyway... looks nice!

Takk takk :D

S4 emblem i grillen ja.. jeg sitter med et s2 emblem i handa her.. lurer litt på å få laget et helt likt merke.. men at det står A4 i det i stedet for S4... vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ArraKiss

Hmm... tja, kan det være litt mørkere ruter vi snakker om :D

hehe.. jepp..skal ikke se bort ifra at det er det jeg mener.

Synd det koster så mye. I verste fall så får jeg noen til å legge på film.. blir vel ikke så bra resultat men......

Originally posted by acoupe

Detta ble kult stig ! Nydelig !

Kom deg til Lillehammer en dag da !

Takk Takk! :)

Skal ta meg en tur til Lillehammer jeg.

Vet ikke helt om det blir noe i uka men kan ta en tur på fredag eller lørdag hvertfall. :)

Må jo se nybilen din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by one

Med S4 emblem blir det et får i ulveklær, det er ikke noe kult :) Bilen er fet sånn den er nå den!!

Hmm... så du mener den ikke er et får i ulveklær allerede, med så og si full S4 styling? Nei da må jeg bare si, kjør på med emblemet, da får du en helhet i det du har begynt med :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Takk takk :D

S4 emblem i grillen ja.. jeg sitter med et s2 emblem i handa her.. lurer litt på å få laget et helt likt merke.. men at det står A4 i det i stedet for S4... vi får se hva det blir til :)

ikke sett på s4 emblem a..da blir det som han med "M3"..

hadde vært kult om du fikk laga A4 med likt design som s4 emblemet..det kunne blitt bra !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Veldig i tvil angående S4 emblem.

Egentlig ikke noe lyst til å sette det på, men vi får se.

Klarer jeg å få noen til å lage S4 emblem med A4 skrift på så setter jeg på det.

har et emblem til grillen, du må bare kjøpe et klips fordi jeg har mistet det ene :rolleyes:

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider