Gå til innhold

Bilen nærmer seg ferdig nå...

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by miss_acoupe

Heisann!!

Jeg synes bilen din er dritfiiiin!!

Blir bra med tona ruter....har du tenkt på øyelokk,så et gammelt bilde av bilen din med øyelokk og jeg synes at det gjør seg ganske bra!!

Min mening :D

Takk Takk! :D Artig å høre slikt. :)

Har hatt tanken om øyelokk ja, men jeg tror det vil ødelegge litt av den "cleane" stilen jeg har nå.. men ja jeg har vært inne på tanken selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

er litt enig med det med den cleane looken du har, synes selv øyelokk er tøft men på bilen din så vil jeg tro at uten hadde vært finest !

Det finnes ikke noe spes skjermbredding til bilen din da ?

Tror den hadde blitt syyyyyk hvis du bredda den litt :D

Det må i såfall bli rs4 skjermer... og setter jeg på noe slik må jeg nok sette på en del bredere dekk og felger for at det skal bygge ut pent.

Skal ikke gjøre noe mer med bilen jeg nå.

Bare få den helt 100% i orden og strøken.

Det vil koste litt det og så.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

Tror emblemet er naglet fast til karosseriet. Koster kanskje mer enn det vil smake?

En kompis av fjerna de der....ble jævli smooth, det er ikke naglet fast, men tar du de av så blir det "hull", soom må fikses, og det er for dypt til å bare brukkel spakkel å tulle.. da vil det bare bli tull å rot.. må legge inn noe stål å mekke å fikse.. ikke enkelt å få det fint..

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

Den ble jævlig smooth:D Hvor har du gjort av øyelokkene da? Hvis du har de liggende, så er jeg interesert i å kjøpe dem, har en a4 selv på hånda....

Takk :)

Har satt på facelift frontlykter på bilen.

Dessuten blåste det ene øyelokket av da jeg passerte 300km/t...

Lenke til kommentar
Del på andre sider