Gå til innhold

Bilen nærmer seg ferdig nå...

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 74_vw1303s

Du som spør om det er noe som kan endres....:rolleyes:

Jeg synes det er finere uten skvettlapper... var bare det:D

hehe.. ja sant nok :D

Bilen blir som den er.

Jeg ser den som helt ferdig nå jeg. :)

Bare litt smådetaljer nå så...

This thread is closed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

hehe..godt spørsmål..

Må vel bare pusse og pusse og gnikke og gnikke..

Pusse og pusse og gnikke og gnikke gjør man vel til vanlig oxo.... ;)

Men rart når man liksom er "ferdig" med en bil.. Litt kjedelig og ikke vente og glede seg til noe.... (Er jo bare å bestille noe fra Powerzone så blir tiden enda lenger....:( )

Satser på min blir ferdig til sommeren jeg oxo, men kommer ofte noe man har lyst på.....

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, når man er "ferdig" med en bil begynner man vel å tenke igjennom detaljene? ;)

Stig;

synes kansksje du skal vurdere slik interiør sølv lakkering av listverk som det stod om på vacn (eller var det her?) koster ikke mye og gjør seg godt! Sportsratt er også en god ide. Evt skaffe slikt S-ratt, nå som bilen din er blitt ganske så alright! Eller evt noe S-Line/sportspakke som kanskje virker litt mer originalt for bilen din. En runde Tectyl er jo praktisk og greit salgsvirkemiddel for et evt senere salg! ;)

Enig i at det kanskje er "sleekere" uten skvettlapper, men er så forbannet glad for at jeg har det på min pga all steinsprut og søle. Bak går det jo bare på fangeren, litt billigere om det så skulle være noe som "går galt". Dessuten ingen krise at de står der heller.

Hehe, tror de som er mest "glad" i bilen din slik den nå er er fra vacn ;):D

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider