mabe1703 Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Hei, har i en ukes tid nå hatt et problem med min bak lykter på min Audi A4 98. Jeg har lagt merke til at min venstre lykt bak lyser relativt sterkere enn den til høyre. Til slutt fant jeg ut at det var bremselyset som var PÅ hele tiden, men kun på den ene siden. Dette er veldig irriterende ettersom det både ser ikke ut, og jeg ikke har hatt lignende problem før. Noen her som har noen formening om hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Er vel ikke tåkelyset ditt som står på? ;) Er vel en sånn dobbel funksjon på de pærene vel? 2pol, kjøre og brems? Prøv å bytt pære Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 har relativt dårlig peil, men det er snakk om disse lyktene http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/baklykter/depo-led-baklykter , altså led delen.. har ikke så mye peil foruten om det :P det er også kun 2 uker gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Oki. Slike uoriginale lamper har jeg ingen erfaring med. Best om du ringer til P&R og spør de. Edit: Er det den nederste delen som lyser hele tiden? Prøv å skru ut sokkelen bak på lykta, og se om det er mulig å vri den 180 grader i sokkelen. Kan virke som kjørelys polen treffer bremselys kontakta i lykta. Da vil du få motsatt effekt på lykta (bremselyset står på hele tiden) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Det er den nederste delen som lyser hele tiden ja, kan godt hende hele lykta er "fucka"... for da jeg fikk den, var det relativt mye galt med den. Blinklys funka kun når jeg rygga o.l, og noen ganger var det hvitt blinklys og andre ganger vanlig farge. Men dette fikk jeg fiksa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Ja, kjøpte slike LED lykter til min A6 å. Der var det mye tull med lysene i førsten. Men alt ordnet seg. Måtte bare skru ut sokkelen, og sette den riktig. Prøv det på bilen din å, se om det hjelper. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Takk for tipset skal teste det ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Sett på kjørelyset og la det stå på. Så går du bak. Drar ut kontakte, prøver å snu litt på den også ser du om lyset blir riktig Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 den er grei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg