LEIF Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Er det pga vann og luft...eller på grunn av at de ikke har sånne....hapyhappy...fordi vi er totalt useriøse...feil folk på feil tid....bugcap....sliver brigg....T-1667...HUJ....KOPP...JiiRace...eller hva....? L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Var vel helst p.ga.....noen noe spesielle mennesker. Og diskusjoner som dette. xxx-"Noen som har en Brukt eksos pakning å selge meg ell?" yyy-"Jepp, jeg har en liggende, dritstrøken. Var en innom som sa at det var Porsche" xxx-"Hvor mye skal du ha for den da?" yyy-"kroner 2,5 + porto" xxx-"2,50!!!!! erru gærn. Altfor dyrt. Nå har jeg kostet på bilen min 40,- i brukte dempere og spylervæske. Så det får være grenser for hvor mye bilhobbyen skal koste" Osv. osv. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Wv2u dupper vel ikke... det er vi som dupper...av ....teit at folk blander seg.... og at de ikke blander seg... og lese mellom linjene, det er det ingen som kan lenger.... kansje de aldrig kunne det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Jeeha!! babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Hvordan står det til med fredagspraten da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg