piddien Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Jeg holder på å montere Defa motor/kupevarmer med batterilader i min 2001 Avensis D4 (1AZ-FSE). Det er kun 1 ledning jeg ikke vet hvor jeg skal koble til, og det er den blå som skal gå til 12V over tenning (switched 12V). Er det noen her som vet hvor det er mulig å koble den til? Det hadde vært best å finne en tilkobling i motorrommet, ettersom jeg ikke er sikker på om ledningen er lang nok til å gå gjennom torpedoveggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Har noe av det samme systemet på min egen bil, defa med fjernkontroll. Denne er egentlig ikke nødvendig å koble til så lenge du har koblet styringsboksen til batteriet. Det eneste ledningen gjør er og skru av systemet når du slår på tenninga, men det er jo bare å ta ut ledningen først eller slå det av manuelt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg