Emzoni Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Jeg planlegger å montere en samsung tablet inn i dashbordet mitt. Har en mazda 626 2001 modell. Har et bilde-eksempel her: Som du ser så vil jeg fjerne musikkspilleren og klokka, sånn at tableten kan bli koblet inn i dashbordet, og sette opp lyden til tabletten. Ønsket mitt er jo da å ha en "knott" som gir deg muligheten til å stille lyden. Men dette krever en del tulling med ledningene. Som jeg ikke har ide over. Er det noen som har peiling eller tips til dette tar jeg gledelig i mot råd. Jeg har også søkt opp om dette er lovlig. Jeg har ikke funnet noe. Men med tanke på at nyere biler kommer med en touchskjerm som har navigasjon, avspiller osv. Tror jeg ikke dette burde ha noe å gjøre. Hvis du vet noe annet så må du gjerne si ifra. :) Takk på forhånd med råd og tips. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senilo Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=u-ALYArl5S4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emzoni Skrevet November 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Er den jeg har fått motivasjonen fra. Men jeg skjønner ikke oppsettet med ledningene. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10127955 Politiet har jo nå montert en i bilen, så er vel lov? :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emzoni Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Kanskje jeg skal skrive ut den artikkelen og ha den i hanskerommet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg