skropel astra Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 golfen min 1.9 tdk har også panserforlenger til den som kommer på snart. bilen er senket 30mm men har også ett nytt justerbart senkesett som jeg lurer på og bytte til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Hadde det vært bilen min hadde jeg fått montert skiltet høyere opp på frontfangeren. Bilen ser så naken ut med skiltet så langt ned, og ingenting der skiltet egentlig skal sitte ;) wrnr1 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet November 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 ja er ikkje så fornøyd selv heller med hvordan fangeren ser ut men var den som sto på har vr6 lippe til den men orginal fangeren er ødlakt men har også denne fangeren liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 sleng ut fler bilder av Golfen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet November 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2013 skal ta flere bilder i morgen wrnr1 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Fjern antenna og bytt ut de gule sideblinkerne til hvite, og bilen vil se mye nyere ut allerede :D Støtter også forslaget om å flytte skiltet lengre opp. Og kanskje noen mer aerodynamiske sidespeil som gjør bilen "yngre" :) Kan du dele litt mer info om bilen? Km stand, årsmodell, utstyr osv? Likevel, god start! :hailvw Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Jeg har forresten justerbart senk på min golf, og det virker litt stivere og mer humpete enn vanlige senkefjærer, så om du er fornøyd med høyden du har nå ville jeg ikke ha byttet. Men det er min personlige mening ;) Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet November 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Åjj har glømt ut denne tråden. Bilen er 1996 modell kjørt 230000km skal gjøre nåke me skiltet ja. Er vell ikkje så møkje spesielt utstyr men er clarion cd spelar å 2 sony xplod 12" å sony xplod forsterkar men den ska byttes ut. Er barre 30mm senk men kan verr de blir bedre når eg får på nye felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Høres bra ut :D Gledes til flere bilder og oppdateringer! Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet November 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 her er nåken bilder med vinterfelger har også baklukespoiler som skal på men den må lakerest wrnr1 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet November 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2013 har ikkje gjort så mye men her er nåken bilder av delebilen min å anlegge ska byttes kasse for den er for liten for elementene og ny forsterker etter jul. wrnr1 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 har ikke gjort så mye på en stund men har satt i nytt anlegg har ikke bilde av det. også har eg fått på panserforlenger wrnr1 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 Har sjedd lite nå siden sisg har fått på sommerfelger bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel astra Skrevet April 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2014 bildet ble vist ikke lakt med i sist innlegg så her er det :=) wrnr1 og Golf3jente reagerte på dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg