Hans Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 I kveld ser det ut til at det skjer noe på "døgnet". Ta en tur a folks! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 ok.. greit nok jeg bor i tbg...men har ikke bodd der så lenge.. døgnet er hva/hvor?? og..åffer skjer det noe når jeg IKKE er der..hehe veldig kjipt!! jaja.. biltreff på vestkanten i loddefjord i morgen :D så jeg overlever nok..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Døgnet er shell på kjelle. Den på utsiden av tunellen.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 oki..den rett ved skolen min det..hehe :) vel..du får si fra om det blir flere utover våren..hehe :) jeg vil og bli med.. pluss.. må jo bli kjent med rånerane i tbg en eller annen gang :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Jeg stiller. Bare hjemmom og henter kjærra nå. C ya! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 hva skjer der?? verdt å ta en tur fra sfj? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg