GolfSport88 Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Hei! Har en 1998 Golf 4 1,6liter. I sommer begynte innvendig lys å tulle. Når jeg åpnet begge framdørene kom ikke innvendig lys på. Jeg bestilte endestykker til begge dørene, og etter jeg skiftet det var alt i orden. Nå, noen måneder senere kommer det motsatte problemet! Når jeg setter lysene i posisjon at dem skal komme på når dørene åpnes, så slukkes aldri lysene. De blir stående på hele tiden. Noen som vet hva jeg kan ha feil med da? I tillegg så lever låsen på bagasjeluken sitt eget liv. Låsen vil sjeldent gå opp. Noen ganger så låses bagasjeluken seg opp og alt er normalt, og andre ganger så er det umulig å få opp låsen! Uansett hvor mye jeg låser opp! Noen som vet hva dette kan være? Er det selve låskassen som må byttes? Det er sentrallås på bilen. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Er gjerne mikrobryterene i låsekassen som holder lever med deg? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Eg hadde det samme med min bagasjeluke og drog til huggeren og fant ny sentrallåsmotor og byttet nå fungerer det fint, kupelyset skyldes ofte microbryter som Quatro73 sier du kan bytte kun microbryter men det krever litt og bytte disse da du må lodde ut de gamle og lodde inn nye. Du får også kjøpt nye låsekasser men det koster +/-1000kr og microbryter koster 1$ på ebay men det er ein drittjobb og få ut låsekassen for heile plata som holder vindusheverten må ut og låsekassen er festet litt komplisert til håndtaket på utsiden av bilen. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg