Gå til innhold

hva syndes dere om bilen min?

Ranger emnet

audi 100

Anbefalte innlegg

Originally posted by K-JetronicGTi

Enig i det..... Og du prater ALT for mye dritt om 2'ere til å henge

på dette forumet.... Gå på passatforumet og snakk piss!

OK audi 100! Du har bil med knall potensial! Jeg er enig med pink.

Du må få på litt lakk her og der, ny grill, felger, senking osv. Ser

ut som du er på rett spor! luftinntaket på panseret er ikke min smak...

yodude Stå på, så får du RÅ bil!! yodude

saken er at jeg slenger ikke bare dritt.. sier bare mine meninger.. fins en del fine 2ere.. sier bare at mange mangler oppfinsomhet og gjør bilene kjedelige og vanlige...

har ikke sagt noe stygt til audi100 jeg.. syns tvertimot han var litt tøff som torte og gå litt mot vinden med blandt annet luft inntak på panseret..... ...... mongo..... mongo.....K-JetronicGTi ...mongo mongo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TurboKnut

Jeg skjønner at dette forumet IKKE er for de som har "budsjett-biler" eller "førstebiler" som de vil gjøre noe med - og er kry over det de har gjort. Her gjelder kun hard valuta og top of the line, og feilsteg tolereres ikke...

Skal man lære å gå så må man lære å krype først.

Word! Derfor jeg liker prosjekter som bla. Kid-A's Bad'roc. Økonomi-mods ruler! ;)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Jeg skjønner at dette forumet IKKE er for de som har "budsjett-biler" eller "førstebiler" som de vil gjøre noe med - og er kry over det de har gjort. Her gjelder kun hard valuta og top of the line, og feilsteg tolereres ikke...

Skal man lære å gå så må man lære å krype først.

Enig... Også ender det med at de som ikke har så jævlig peiling og gjerne har sin første bil ikke tør å spørre om noe eller vise fram bilen sin i frykt for å bli driti ut... Latterlig.... Har sagt dette flere ganger før, men det er noen som ikke gir seg...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider