Gå til innhold

hva syndes dere om bilen min?

Ranger emnet

audi 100

Anbefalte innlegg

Originally posted by passat kara

golfen var ikke som de andre på forumet.. du fulgte ikke de "a4" rammene nesten alle her følger.. og det er jo forsåvidt tøft det :D

jante loven har jo et hardt tak på golf2 folka.. hahah

Kanskje fordi Golf bare ser bra ut i 2 stiler.

Enten har du en Golf med 90-fangere, emblemfri grill, clean bakluke osv... som ser pen ut, og skiller seg ut fra skraphaugene.

Eller så går du for Old School, skamsenka, små, feite hjul, krom overalt, takgrind. Her skiller du deg hvertfall veldig ut, men vanlig dødelige verdsetter det ikke. Kun kjennere.

Eller så har du en shabby Golf, som blir borte mellom alle de utallige andre shabby Golf'ene her.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de såkalte blå diodelysene elle de to greiene på bakfrangeren er skiltlys og lyser standard gult (må ha de pga at det må være skiltlys) .

Jeg skal kjøpe emblemfri grill senere, baklukespoiler og skal lakke grillist som lakken på bilen, og fangere samt den ene listen på høyre side skal jeg fornye litt med litt svart plastlakk.

Jeg har nå skaffet meg noen 16"OZ felger som kan sees på siden min, men jeg kan ikke montere de før jeg har fått kjøpt meg 1 stk felg eller sendt den som er bilde av inn til retting, felgen er mye kast i. (Si ifra om dere vet om en som selger en felg billig)

sotingen av rutene ble ikke helt bra, siden det er første gang.

frontfangeren har vært med i en kollisjon mot en lyktestolpe eller no, fangeren kom fra en annen bil (var mye verre da jeg fikk den).

Senkesett er på vei fra tyskland, 60/40mm

Bil nå:

1985 Audi 100 2,2 CS Quattro

Antall biler tidligere: 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi 100

de såkalte blå diodelysene elle de to greiene på bakfrangeren er skiltlys og lyser standard gult (må ha de pga at det må være skiltlys) .

Har kjørt snart 2 år uten skiltlys bak.. aldri blitt stoppet eller noe for det:)

De tenker sikkert at det er en så gammal bil at det ikke skal være lys der:) "ekstrautsyr" sier du bare..:D

Dessuten er det også bare en 1'er feil på EU kontroll:)

Hadde ofret å IKKE ha skiltlys, enn å ha de 2 "duttene" på fangeren;)

Kanskje bygd noe som så bedre ut..

Originally posted by Sonick

*blå diode skilt lys var litt muffens plasert ?

Hvordan skulle jeg vite at DET var lys;) hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi 100

Jeg skal kjøpe emblemfri grill senere, baklukespoiler og skal lakke grillist som lakken på bilen, og fangere samt den ene listen på høyre side skal jeg fornye litt med litt svart plastlakk.

Jeg har nå skaffet meg noen 16"OZ felger som kan sees på siden min, men jeg kan ikke montere de før jeg har fått kjøpt meg 1 stk felg eller sendt den som er bilde av inn til retting, felgen er mye kast i. (Si ifra om dere vet om en som selger en felg billig)

sotingen av rutene ble ikke helt bra, siden det er første gang.

frontfangeren har vært med i en kollisjon mot en lyktestolpe eller no, fangeren kom fra en annen bil (var mye verre da jeg fikk den).

Senkesett er på vei fra tyskland, 60/40mm

Jeg ville spandert på en hellakkering når jeg først var i gang. Ser ut som den trenger det. :)

Det KAN jo bli bra... plastikken din må bli litt svartere forresten :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider