Gå til innhold

hva syndes dere om bilen min?

Ranger emnet

audi 100

Anbefalte innlegg

ville hellakkert fangerene, lakkert speil, bredder og all plastikk, senket 60mm, fjernet antenna på skjermen, fjernet sotinga (ja det ser mye bedre ut uten soting syns jeg.. ihvertfall når den er køll svart!) :) + litt småttri.

kan bli pen denne bare du gir maaange timer med litt kjææærleik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det ser bra ut... Litt back to black så blir det jo mye bedre da... Ellers så er smak som behag, de fleste har god oversikt over hva som finnes av styling og tilbehør, så noe nytt skader ikke... Selv er jeg nok litt fastkjørt med 9x16, 90/G60 look (det er jo originalt på min da...) og Rallye front. Liker de blå baklampene forresten...! Stå på! Som jeg alltid sier; det meste er fint, bare det ser gjennomført og pent behandlet ut... Det skinner igjennom no bilen blir tatt vare på....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Kanskje fordi Golf bare ser bra ut i 2 stiler.

Enten har du en Golf med 90-fangere, emblemfri grill, clean bakluke osv... som ser pen ut, og skiller seg ut fra skraphaugene.

Eller så går du for Old School, skamsenka, små, feite hjul, krom overalt, takgrind. Her skiller du deg hvertfall veldig ut, men vanlig dødelige verdsetter det ikke. Kun kjennere.

Eller så har du en shabby Golf, som blir borte mellom alle de utallige andre shabby Golf'ene her.

litt av en fjott du å må jeg si.....

uten om clean bakluke (hvis du mener sveisa) har jo ALLE sånne golfer.. så der skiller du deg ikke ut i mengden....

spør du meg er det både fint og tøft med helt orginal golf som er grise senka og fine felger..

er heller ikke stygt med en helt strøken 2er golf litt senka og felger, treng ikke ha emblem løs grill og full pakke..

old school er skam rått.. pent og tøft, klart man skiller seg ut med det..

du får roe deg med postinga nå.. fjott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden har du gjort med bredderne/skjermene dine? Ser jo helt jævlig ut??!! Fjern luftinntak,motorvarmerkontakt,antenne på framskjermen,det derre du har på bakfangern å få på senk og felger.. Sorry at jeg sier det,men er den styggeste Golfen jeg har sett på en stund!!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått spraya den ene lista på høyre døra og spraya fangene med plastlakk pluss at jeg har fått på begge hjula bak med de nye felgene.

den ene felgen er inne til retting og tar ca. 1 mnd.....

skal prøve å se om jeg får tatt noen bilder i morgen.....

jeg har faktisk vudert å sette motorvarmerkontakten inn i motoren i stede, for jeg har aldri brukt en....

noen som har prøvd de lyktespoilerene til baklyktene som de selger på autospar? Blir det noe tøft med de på?

når det gjelder skjermbreddene er det noe kamei styling som kom org. fra en annen golf som jeg satt på min.

Er omtrent som G60 hjulbuelister, bare at mine går rundt hele kanten av hjulbuen.

Bil nå:

1985 Audi 100 2,2 CS Quattro

Antall biler tidligere: 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi 100

de såkalte blå diodelysene elle de to greiene på bakfrangeren er skiltlys og lyser standard gult (må ha de pga at det må være skiltlys) .

Skaff deg skilt bolter med innbygget skilt lys ... ser ivertfall bedre ut.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

litt av en fjott du å må jeg si.....

uten om clean bakluke (hvis du mener sveisa) har jo ALLE sånne golfer.. så der skiller du deg ikke ut i mengden....

spør du meg er det både fint og tøft med helt orginal golf som er grise senka og fine felger..

er heller ikke stygt med en helt strøken 2er golf litt senka og felger, treng ikke ha emblem løs grill og full pakke..

old school er skam rått.. pent og tøft, klart man skiller seg ut med det..

du får roe deg med postinga nå.. fjott

Takk for at jeg får dele mine meninger...

Det finnes 1000000000 stygge, rustne Golf'er.

Og nå finnes det ikke fullt så mange som enten kjører 90-stil eller Old School, så da skiller du deg ut.

Vet ikke med deg, men jeg snur meg heller etter en PEN Golf som kjører 90-stil enn en original rusthaug.

Hva er forresten så kult med en skamsenka Golf med fine felger, når resten ser ut som en rusthaug? HVis den er original liksom :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Takk for at jeg får dele mine meninger...

Det finnes 1000000000 stygge, rustne Golf'er.

Og nå finnes det ikke fullt så mange som enten kjører 90-stil eller Old School, så da skiller du deg ut.

Vet ikke med deg, men jeg snur meg heller etter en PEN Golf som kjører 90-stil enn en original rusthaug.

Hva er forresten så kult med en skamsenka Golf med fine felger, når resten ser ut som en rusthaug? HVis den er original liksom :rolleyes:

hva er så jævla kult med en golf2 som er helt lik alle andre sine?

at du kan komme og si at det bare er 2 stiler som golfen kler skjønner jeg ikke hvor du har fra..

spørs jo hva man liker selv det... jeg syns det er dritt kjedelig å se en mørk golf 2, med 90 fangere, senka, emblem løs grill og grill list... og det er jo så og si det alle har.....

så en shabby 2er med skikkelig senking her en dag og noen små felger, syns det var kult jeg.. i alle fall noe jeg studerer nærmere en en neåt senka vanlig 2er....

men det er kansje bare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sony

hei du "passat kara" du burde ikke snakke dritt om golf du som kjører passat

;)

Enig i det..... Og du prater ALT for mye dritt om 2'ere til å henge

på dette forumet.... Gå på passatforumet og snakk piss!

OK audi 100! Du har bil med knall potensial! Jeg er enig med pink.

Du må få på litt lakk her og der, ny grill, felger, senking osv. Ser

ut som du er på rett spor! luftinntaket på panseret er ikke min smak...

yodude Stå på, så får du RÅ bil!! yodude

Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider