salomonseen Skrevet November 15, 2013 Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 Hei, Når jeg skulle kjøre til jobb idag var vifta mi totalt død. Ingen tegn til liv i det hele tatt. Var ute og kjørte i går kveld, da fungerte alt som det skulle. Har sjekket sikring, den er OK. Noen som har noen tips til hva jeg kan sjekke? Er en Golf IV 1998 modell.. Importert fra Tyskland om det har noe og si. EDIT: Vifta i varmeapparatet det gjelder. Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2013 Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 Fungerer den heller ikke på fullt? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet November 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 Nei. Hadde den fungert på fult hadde det vært den såkalte motstanden som var filler, men er helt død hele veien. Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2013 Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 Om den kun fungerer på fullt så er motstanden helt i orden mens termosikringen er defekt. Mål om du har spenning i plugg som går inn på motstanden. Prinsippskisse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet November 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Nei. Hadde den fungert på fult hadde det vært den såkalte motstanden som var filler, men er helt død hele veien. Som sagt - den fungerer ikke i det hele tatt. Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 Sjekk om det er strøm inn på vifta, om det er det så skift vifta. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet November 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2013 Har funnet ut at det er vifte-betjeninga ;) Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salomonseen Skrevet November 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Og da spør jeg igjen - har en kamerat som har en han skal selge, men den han har er det knapp til AC på. Vil denne fungere i min bil, da jeg ikke har AC? Siter Aldri kjør på en mørkhudet på sykkel, sykkelen kan være din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg