banybakke Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe digitalt instrumentpanel. Noen har stjålet instrumentene fra min 90 modell G60 edition one!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Digifiz du mener? De er rimelig vanskelig å få tak i, har vel størst sjanse på å finne noen til salgs på ebay.com eller ebay.de Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Ja det er det de heter. Jeg har måttet sette inn vanlige instrumenter, men jeg kunne godt tengt meg original instrumenter igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 såå det er der dem kommer fra orginalt :) er en del til salgs i tyskland, har sett en del i the golf som er til salgs... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by banybakke Noen som vet hvor jeg kan kjøpe digitalt instrumentpanel. Noen har stjålet instrumentene fra min 90 modell G60 edition one!! Kanskje jeg selger min....... Sjekk hjemmesiden min for bilde.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Så kun bilde av bilen. Ikke instrumentene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 http://home.online.no/~leifesol/digifiz.cfm :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Ikke for å trakke noen på tærne - men hva vil dere med de instrumentene - de ser jo jæ..... ut ?:rolleyes: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Sonick Ikke for å trakke noen på tærne - men hva vil dere med de instrumentene - de ser jo jæ..... ut ?:rolleyes: Tja.. Er delvis enig... Men litt fancy er det.. Særlig når jeg ligger i 200 og den teller oppover 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 osv.. DET er litt kult da :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 de ser jo heeelt klart mye bedre ut enn de crappy analoge målerne som golf2 har,ihvertfall :D (ja,jeg har hatt digifiz) ;) benybakke: husker jeg undersøkte hva det kosta for nye instrumenter.. tror møller ville ha rundt 12k,eller.no..:eek: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 12K !!! Jeg har ikke giddi spørre pris engang på VW. Jeg regnet med at de var sinnsykt dyre. De ble borte mens bilen sto uten skilt og forsikring. Men om jeg får tak i instrumenter fra en 16V, kan de bare puttes i og brukes? Jeg ser at Cheron har bygd om sine fra og passe PL til og passe KR motor. I min bil sitter det PG motor. Hva må ev bygges om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by banybakke Jeg ser at speedwell har bygd om sine fra og passe PL til og passe KR motor. I min bil sitter det PG motor. Hva må ev bygges om? [/b] Ikke Speedwell.. Men min bil.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 he he javist var det vel deg. sorry! Ble det bedre nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by banybakke 12K !!! Jeg har ikke giddi spørre pris engang på VW. Jeg regnet med at de var sinnsykt dyre. De ble borte mens bilen sto uten skilt og forsikring. Men om jeg får tak i instrumenter fra en 16V, kan de bare puttes i og brukes? Jeg ser at Cheron har bygd om sine fra og passe PL til og passe KR motor. I min bil sitter det PG motor. Hva må ev bygges om? Må bare ha ledn nett som passer te instr. da er det bare trø det i !! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg