Gå til innhold

A4 1999 Avant microbryter til bakluke og andre spørsmål.

Ranger emnet

xr4ti

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en 1999 modell 1,6 Avant med div feil så håper på noen svar på følgende:

1.

Får ikke åpnemekanismen bak til å virke. Det er de håndtaka(mikrobryterne, se lengre ned i tråden) man trykker på får å åpne bakluken utenfra som er deffekte. Noen som vet hvar man kan få tak i disse nye? Har tråla eBay men har ikke funnet noen. Noen som vet?

2. Mangler de nederste listene på dørene, noen som vet om disse er noe å satse på http://www.ebay.co.uk/itm/1994-2001-Audi-A4-B5-Sedan-Wagon-Door-Mouldings-Lower-Trims-SET-4psc-/141126000865?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20dbc3e0e1

Edit: ble disse http://www.ebay.co.uk/itm/271348817995  kvalitet virker ok og rask levering.

3. Dørlåsen på førersiden går rundt og rundt. Kan den byttes på noen måte, evt bytte ut sylinderen fra den orginale låsen og inn i en ny lås?

4. Skal bytte registerreim, tenkte et komplett sett. Er det likt på alle fire motortyper(100 og 102 hk)? Bilen er importert og har fått nytt chassinummer og finner ikke ut hva slags motor det er. Den er oppgitt som 100 hk og 74 Kw. Edit: er en AHL motor og sett er kjøpt inn.

5. Hva koster nye nøkkler, har kun en. Er den typen med fjernkontroll. Disse må vel kodes av Møller?

Redigerte inn alle spm. i en tråd for mer oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens. Sjekket eBay ja, men etter nye og fant ingen. Men det er jo det samme, om de funker de brukte så er det greit nok.

De jeg har er jo tæret i stykker, dvs det er kontaktene inn som er tæret i stykker, både hun og han-kontakten, så når jeg tok det fra hverandre så var det helt oppspist av irr/salt. Det var derfor de ikke funket. Fant ut at han-kontaktene til skiltlyset er like som de inn på sensorene så kommer til å skaffe to slike og lodde inn på ledningene til sensorene. Skal se om jeg ikke kan få laget en liten "how to" på dette.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leita imellom alt jeg kan finne og den typen som sitter i min bakluke finner jeg ikke. Skal se om jeg finner delenummeret på den i dag.

Edit. Delenummer er 8D0 827 566A og ser slik ut http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-VW-SKODA-ELECTRIC-TAILGATE-LOCKING-PUSH-BUTTON-SOLENOID-8D0-827-565-C-NEW-/221156314470?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item337df18d66.

Finner ikke noe som er lik så blir vel Møller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...