Gå til innhold

Peugeot 406

Ranger emnet

Ultronic

Anbefalte innlegg

Originally posted by slayer

Trodde det var 136hk i den? Orginalt da, vet ikke om fetteren din har gjort noe med den.. ;)

aner som sagt ikke. har bare hørt no snakk om det...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekniske data:

- Peugeot 406 1,8:

Aks. 0-100 km/t: 12.40

Topphastighet (km/t): 194

Effekt (hk): 110

Dreiemoment (Nm): 161

- Peugeot 406 2,0:

Aks. 0-100 km/t: 11.00

Topphastighet (km/t): 203

Effekt (hk): 132

Dreiemoment (Nm): 187

- Peugeot 406 2,1 svtd:

Aks. 0-100 km/t: 12.50

Topphastighet (km/t): 190

Effekt (hk): 109

Dreiemoment (Nm): 260

- Peugeot 406 3,0 V6:

Aks. 0-100 km/t: 8.20

Topphastighet (km/t): 232

Effekt (hk): 194

Dreiemoment (Nm): 267

Kilde: http://www.finn.no/finn/car/new/selection?pdc=1081764438627&command=data&id=4051981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs den røde der.... Kanskje jeg skal ha meg mer fransk selv om jeg har hatt noe blandede erfaringer med 405en min. Noe skral teknisk den gitt. Men fy faen for en pen bil 406 er.. Er det noe franskmennene kan så er det design.

Men 1400kg?? Er den virkelig såååå tung? Den er jo ikke så utrolig mye større på utsida enn en 405, og den veier jo ikke mer enn en ca 1100. Hmmm.....

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!! er detr noe franske IKKE kan så erre design!

Se på ALt som er renault og citroen du! pug er den eneste franske som i det heletatt har 3-4 fete biler. alt anner er bare høgg

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. var nok løven jeg sikta til gitt...

Renault og citroen har mye stygt ja. Det skal være sikkert. Men som sagt så er det en smakssak, som med alt annet på 4 hjul.

Så forresten en jævli pen renault i dag. En Espace faktisk. Jeg er IKKE gal, og nei jeg var ikke full, siden jeg var på jobb.... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

haha!! er detr noe franske IKKE kan så erre design!

Se på ALt som er renault og citroen du! pug er den eneste franske som i det heletatt har 3-4 fete biler. alt anner er bare høgg

:rolleyes: renault og citroëng har interessante design.. men men, smaken er som baken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider