Stampede Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Måtte prøve de nye hjula på bilen til kjerringa idag for å se hvordan det ble seende ut. Det ble iallefall bredt nok! Er det riktig at 9x16 med ET30 skal stikke sinnsykt utenfor skjermene på 6NF?? :eek: Sånn som det så ut for meg er det som å kjøre med stående invitasjon til "onkel" om å stoppe meg.... Kanskje jeg burde selge og kjøpe 8x15 ET25 istedet..... :o Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Mine 9x16" ET 25 stakk vel drøyt 5cm utafor forskjemene før valsing! Så det er nok bare å begynne å nappe i skjerma ;) Fikk aldri problemer med purken pga teknisk, ikke engang i teknisk kontroll på vei til Gatebil brydde de seg, selv om ingen mods stod i vognkortet. Og når jeg ble stoppa pga fart brydde de seg ikke om bilen da heller sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Kid-A Mine 9x16" ET 25 stakk vel drøyt 5cm utafor forskjemene før valsing! Så det er nok bare å begynne å nappe i skjerma ;) Hmm... Betyr det at du dekket "alle 5 cm" bare ved å valse skjermene?? Har ikke valset tidligere, derfor dustete spørsmål!! :o Thanx... Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Stampede Betyr det at du dekket "alle 5 cm" bare ved å valse skjermene?? Har ikke valset tidligere, derfor dustete spørsmål!! :o Nei, men valsa nok foran til at det strekte 215-dekket (som altså er smalere enn felgen) fikk slitebanen innafor skjemkanten. Bak fikk vi vel nesten hele felgkanten innafor skjermkanten etter valsing. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Stampede Måtte prøve de nye hjula på bilen til kjerringa idag for å se hvordan det ble seende ut. Det ble iallefall bredt nok! Er det riktig at 9x16 med ET30 skal stikke sinnsykt utenfor skjermene på 6NF?? :eek: Sånn som det så ut for meg er det som å kjøre med stående invitasjon til "onkel" om å stoppe meg.... Kanskje jeg burde selge og kjøpe 8x15 ET25 istedet..... :o Er det de hjula som står tilsalgs på audi/vw forumet? Interessant! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Yup... Det er de samme hjula... Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg