spetwols Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2013 Hei, igjen.. Har nå byttet ovp-rele, rele til pumpe, bensinfiler, og idag byttet jeg fordelerlokket, men til ingen nytte! Veit ikke hva jeg kan gjøre mere nå......hmm......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetwols Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2013 Ny video forrresten, forde som vil;;, http://www.youtube.com/watch?v=Q5p0wPGR9xg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2013 Kan ikke skjønne annet enn at tenning/gnist forsvinner. Virker også som om den ikke går på alle sylindre, for jeg regner med du holder jevn gass under filmen? Hvordan ser pluggene ut? Avstand på stiften (under fordelerlokket)? Hvis du tar av fordelerlokket og får noen til å dra den på starteren, skal du se en liten blå gnist på stiften gjentatte ganger. Gjør dette kjapt etter den har stoppet for å se om gnisten uteblir når den ikke vil starte igjen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2013 Forgasser eller innsprøytning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2013 Ut i fra videoen så ser det ut for meg som du har vacum lekkasje en plass. Sjekk alle gummislanger og se etter lekkasjer og om det er noen som mangler på sin plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg