Gå til innhold

Sidelister....VÆR forsiktig!!!!!

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Vet temaet har vært her noen ganger men har kommer en advarsel......Vær sinnsykt forsiktig hvis det er flere her som enda ikke har fjerna sidelistene.......tok lakken på hele den ene døra idag.....KJIIPT!!!!!

MEN, alle de 3 andre gikk det bra med,men denne døra har hatt en skade og blitt lakkert før jeg kjøpte den......

Under lista var det rust og ikke gjort skikkelig grunnarbeid....er litt små pissed nå....kommer vel ingen vei med Møller sjappa siden det er 3 år siden kjøpet....men men....Venstre sida ble superstrøken(ikke no fargeforskjell man kan se.....utenom 3cm ifra selvfølgelig) Nå har jeg "klatta" på litt gul lakk og så må jeg innhente noe priser rundt om på lakkering av en stk gul dør........

(mista litt av "vårpuss på bil" gleden tidligere idag)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var heldig jeg da....

tok og begynte så forsiktigt og "løsne" listene.. fuktet litt med en våt varm svamp.. tok deretter og drog listene rett av (mye lim ble igjen på bilen).. brukte lynol til og fjerne limen... ser ikke noen fargeforskjell..... (ofte et prob. med fargeforskjellen pga solen..)

lenge leve garasje :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel..."godt" å høre at det er flere av oss........

Nå har jeg "klatta" på 4 strøk gul og spraya et strøk klar oppå,så får jeg sjekke priser til uka...nå syntes det iallefall ikke så godt at jeg har"driti"meg litt ut og det vil ikke ruste..........(men ser utrolig JALLA ut på 2 meters avstand)

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er disse listene dere snakker om? Hvordan får dere løsnet disse ved fukte med svamp / bruke varmepistol? Er de lissom bare til å rive av når limet slepper? Er de limet fast på alle vw modeller eller kan de være festet med "nagler"?

Er litt skeptisk til å bare rive av listene, hehe.. Er jo en viss risiko, som vi har sett eksempler på ovenfor. Hvordan er det å få på listene igjen, eventuelt etter lakkering?

lister.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon: Møller suger også når det gjelder lakkering(det verste er at jeg husker hvordan han sleipe selgeren skrøt hemningsløst av hvor bra lakkering de hadde...blir helt kvalm)

Rettelse Sonick...en dør...(men det er ikke så nøye)

Fått pris på døra idag...1500+mva...trodde det var verre...men noen som har hørt bedre???

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk 5000,- for to dører, bakluken og panelet bak bakdøren... en eller annen kødd som har hatt d gøy med nøkkelen :mad: men d va en bekjent av onkelen min som eier et lakkeringsfirma da.. syns ikkej d va så gale.

hvor mye måtte dere betale for lakkering av stylingen? har ikke fått pris på frontfangeren, bakfangeren, panserforlengeren, og sideskjørtene enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider